آمادگی فرمانیه ای ها برای آزمون جامع

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی-واحد فرمانیه با شرکت در برنامه دقیقی برای آزمون جامع ۱ آذرماه آماده شده اند. «عباس حضرتی» مشاور آموزشی واحد فرمانیه درباره این برنامه ها می گوید: «یکی از مهم ترین برنامه های ما، برگزاری آزمون شبیه ساز آزمون جامع، مطابق با همان سر فصل ها برای هر سه پایه است که دانش آموز را در شرایطی نزدیک به شرایط آزمون جامع قرار می دهد. همچنین برگزاری سه مرحله آزمون هفتگی به تفکیک دروس برای تثبیت و تعمیق فرآیند یادگیری در هر درس، هم برای کسب آمادگی و بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموزان بسیار موثر و مفید است.»

ارائه محتوای آموزشی در قالب های متنوع از عوامل موثر در یادگیری دانش آموزان است. حضرتی می گوید: «برای آمادگی بیشتر دانش آموزان، فیلم های آموزشی و محتوای خلاصه شده از مباحث آزمون تهیه کردیم. این فیلم ها علاوه بر تناسبی که با فضای آموزش آنلاین دارند، در تقویت آموخته های دانش آموزان نیز بسیار کلیدی هستند.»

به گفته حضرتی برگزاری کلاس مشاوره و جلسات رفع اشکال، از ملزومات کسب آمادگی برای شرکت در آزمون جامع است: «به دلیل استرس دانش آموزان در آزمون های این چنینی، اقدام به برگزاری کلاس های مشاوره، برای از بین بردن استرس و مدیریت زمان آزمون کردیم. جلسات رفع اشکال دانش آموزان هم همیشه از اولویت های آموزشی ما بوده است. در این مقطع در دروس هدف آزمون جامع، اقدام به برگزاری این جلسات کردیم تا دانش آموز با حداکثر آمادگی به استقبال امتحان برود.»

اخبار پیشنهادی