برگزاری دومین جلسه انجمن اولیا و مربیان فرمانیه ای ها

دومین جلسه انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه شنبه ۲۷ دی برگزار شد. موضوعات مورد بحث در این جلسه، صحبت درباره ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر باز شدن مدرسه، حضوری بودن امتحانات نهایی پایه نهم و شرایط تحصیلی نیمسال اول سه پایه بود. در این جلسه مدیر، معاونین و نماینده معلمان هم حضور داشتند.

«حجت حضرتی» مدیر واحد فرمانیه درباره ابلاغیه آموزش و پرورش به نمایندگان اولیا گفت: «طبق دستور آموزش و پرورش مبنی بر باز شدن مدارس، حضور دانش آموزان به صورت تمایلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود. همچنین تعداد دانش آموزان حضوری برای هر کلاس، ۸ نفر است. همچنین امتحانات نهایی پایه نهم به صورت حضوری بوده و برنامه آن به خانواده های دانش آموزان به صورت رسمی اعلام می شود.»
بخشی از جلسه روز شنبه واحد فرمانیه به گزارش مشاورین پایه اختصاص داشت. «علی صمدی» مشاور دانش آموزان پایه هفتم این واحد درباره وضعیت آموزشی هفتمی ها گفت: «عملکرد نیمسال اول دانش آموزان پایه هفتم رضایت بخش است. همچنین نقاط قوت هفتمی ها درس های علوم و اجتماعی است که از کیفیت آموزشی بالایی در این درس ها برخوردار هستند.»

همچنین «عباس حضرتی» مشاور پایه هشتم عملکرد دانش آموزان این پایه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: «در نیمسال ابتدای سال تحصیلی به خصوص در امتحانات ترم اول، عملکرد دانش آموزان هشتمی قابل قبول است. نقاط قوت دانش آموزان هشتمی درس های علوم، عربی، ریاضی و مطالعات اجتماعی است که در آن ها نمرات مطلوبی هم کسب کرده اند.»
نهمی های این واحد نیز از نظر آموزشی در وضعیت کیفی خوبی قرار دارند؛ «محمد باقری» مشاور دانش آموزان نهمی فرمانیه می گوید:« در پایه نهم، سطح درسی دانش آموزان در وضعیت مناسبی قرار دارد و برای افزایش کیفیت آموزشی آن ها در برخی دروس نیز برنامه هایی برای نیمسال دوم داریم. مبحث هدایت تحصیلی هم با قوت بیشتر در ترم دنبال می شود.»

اخبار پیشنهادی