شرکت فرمانیه ای ها در کلاس هایی با موضوع «اتیکت»

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه در پایگاه تابستانی امسال، علاوه بر کلاس های آموزشی، در کلاس هایی با موضوعات خاص هم شرکت می کنند. یکی از این کلاس ها اتیکت است.

«حجت حضرتی» مدیر واحد فرمانیه و مدرس این کلاس است؛ او درباره موضوع اتیکت می گوید: «اتیکت کلمه ای فرانسوی است که در زبان فارسی به آداب تشریفات و آداب معاشرت تعبیر می شود. موضوع اتیکت، تعاملات اجتماعی افراد در سطوح مختلف است.»

به گفته حضرتی این کلاس ها برای دانش آموزان نوجوان و دوره اولی بسیار مناسب است: «سن نوجوانی به تاثیرپذیری بالا، بهترین دوره برای یادگیری مسائل اساسی زندگی است. سعی ما در کلاس های اتیکت بر این است که دانش آموزان را با مسائلی که رعایت آن ها بسیار در تعاملات اجتماعی شان تاثیر مثبت دارد آشنا کنیم تا در همین سن این موارد را به درستی یاد بگیرند.»

این کلاس ها در ۶ جلسه و با موضوعات متنوعی برگزار می شود؛ حضرتی می گوید: «برنامه ریزی ما برای کلاس های اتیکت پایگاه تابستانی، ۶ جلسه است که در هر جلسه آن به موضوعات مختلفی می پردازیم. از تعریف موضوع اتیکت، بررسی انواع لباس های رسمی، نیمه رسمی و غیر رسمی از منظر رنگ، مدل و محل استفاده هر کدام، نحوه سخن گفتن، اتیکت دانش آموزی،تماس تلفنی و شرکت در مراسم مختلف از موضوعات کلاس های اتیکت واحد فرمانیه است.»

اخبار پیشنهادی