خط سرعت؛ جلساتی ویژه هشتمی های واحد فرمانیه

دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه، از ۲۸ تیر ماه در خط سرعت شرکت می کنند. این کلاس ها که ویژه هشتمی های این واحد است، با مشاور تحصیلی شان برگزار می شود.

«محمد عظیمی» مشاور هشتمی های واحد فرمانیه درباره این کلاس ها می گوید: «پایگاه تابستانی بهترین فرصت برای پرداختن به موضوعاتی است که شاید در طول سال تحصیلی کمتر فرصت فکر کردن درباره آن ها باشد. نشست های خط سرعت به همین طراحی شده است. آموزش راهکارهای انگیزشی، تکنیک های مطالعه، افزایش کیفیت مطالعه در تابستان، پیگیری آخرین وضعیت تحصیلی دانش آموزان پایه و گفتگو با آنان از موضوعات مورد بحث در جلسات خط سرعت است؛ موضوعاتی که باعث می شود تا دید دانش آموز به مطالعه و درس خواندن، بهبود پیدا کند.»

مشاور تحصیلی فرمانیه ای ها این نشست های مجازی را در این شرایط فعلی بسیار ضروری دانسته و می گوید: «در سیستم آموزشی مجتمع علامه طباطبایی، بسیار بر ارتباط مستمر و موثر دانش آموز و مشاور تحصیلی تاکید می شود؛ در این شرایط کرونا و لزوم حضور دانش آموزان در منزل، این ارتباط در قالب تماس های فردی و نشست های گروهی ادامه پیدا می کند.»

جلسات خط سرعت بیشتر فضای کارگاه آموزشی دارد؛ عظیمی می گوید: «نشست های خط سرعت کارگاه های آموزشی آنلاین گروهی است که هدف از برگزاری آن، ارتباط موثر مشاور تحصیلی و دانش آموزان است.»

اخبار پیشنهادی