میردامادی ها در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در چه برنامه های فرهنگی شرکت کردند؟

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در برنامه های متنوع فرهنگی شرکت کردند. رفتن به اردوهای برون شهری و درون شهری، برگزاری مراسم مذهبی در مدرسه و جشنواره های فرهنگی، از جمله این برنامه ها هستند.

«حمید قصری» مربی فرهنگی واحد میرداماد درباره جزییات این برنامه ها گفت: «همزمانی آغاز سال تحصیلی و ایام شهادت امام حسین (ع) باعث شد که برنامه های فرهنگی مدرسه رنگ و بوی عاشورایی داشته باشند. در این مدت در چند مرحله مراسم عزاداری و سینه زنی داشتیم. همچنین هر سه شنبه مراسم خواندن دعای زیارت عاشورا را در مدرسه برگزار کردیم.»

حضور در ورزشگاه آزادی و دیدار با مقام معظم رهبری اصلی ترین برنامه میردامادی ها در مهرماه بود. مسئول فرهنگی واحد میرداماد درباره این دیدار گفت: «روز قبل از دیدار عمومی مقام معظم رهبری، به همراه ۶ دانش آموز به اردوگاه باهنر رفتیم و روز بعد راهی ورزشگاه آزادی شدیم. دانش آموزان بسیاری از مدرسه مشتاق این دیدار بودند ولی به علت محدودیت فقط این ۶ دانش آموز در این دیدار حضور داشتند.»

خاطرات خوش اردو

میردامادی ها در طول سال تحصیلی به چند اردوی درون و بیرون شهری رفتند. قصری درباره این سفرها گفت: «امسال پایه هشتمی ها به اردوی مشهد و هفتمی ها به اردوی شیراز رفتند. در این دو اردو برنامه های مختلفی برای بچه ها در نظر گرفتیم تا خاطرات خوبی از مدرسه برایشان به یادگار بماند.» برگزاری اردوهای درون شهری برای همه پایه ها، اردوی بهشت انس، تشویقی نماز، منتخبین فرهنگی و انضباطی و اردوی اعضای تیم های پژوهشی از دیگر برنامه های فرهنگی سال تحصیلی ۹۸-۹۷ واحد میرداماد بود.

برگزاری میهمانی بلور با کمک خیرین میردامادی

برگزاری جشنواره خیریه «میهمانی بلور» یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی مدرسه اسفندماه گذشته بود. دانش آموزان واحد میرداماد و خانواده هایشان، کادر اجرایی مدرسه و چند مرکز خیریه بزرگ از ۲۲ تا ۲۴ اسفندماه در این جشنواره خیریه با نام «میهمانی بلور» شرکت کردند.برای برگزاری «میهمانی بلور» بیش از صد نفر از دانش آموزان میردامادی با مدیریت شورای دانش آموزی مدرسه فعالیت داشتند. مواد غذایی، صنایع دستی، گل و گیاه، لباس،خشکبار، ساعت، وسائل تزئینی، سفال و محصولات غذایی خانگی از جمله محصولاتی بودند که در این جشنواره به نفع نیازمندان به فروش رسید. همچنین برنامه‌های جانبی مانند مسابقه با کنسول بازی PS4، اجرای تئاتر و موسیقی هم توسط میردامادی ها برگزار شد.

اخبار پیشنهادی