استقبال از ماه مهر در واحد میرداماد

* میردامادی ها سال تحصیلی جدید را در مدرسه ای زیباتر آغاز می کنند

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را در فضایی شادتر آغاز می کنند. به گفته مدیر واحد میرداماد، فضای مدرسه برای شروع سال تحصیلی با فعالیت های عمرانی انجام گرفته، به بهترین شکل آماده شده است. «مجید نیک دهقان» می گوید رنگ آمیزی مدرسه از مهمترین برنامه ها در شهریورماه بوده: «برای اینکه دانش آموزانمان در فضای شاد و با انگیزه بیشتری درس بخوانند بیش از ۲ هزار متر مربع از دیوارهای داخلی و بیرونی مدرسه را رنگ آمیزی کردیم که شامل کلیه کلاس ها، ناهارخوری، دیوارهای حیاط و سرویس بهداشتی و دیوارهای بیرونی مدرسه است. زیباسازی حیاط مدرسه و تجهیز آزمایشگاه هم بخش دیگری از فعالیت ها برای آماده سازی فضای مدرسه بود.»

برنامه ریزی برای برنامه های هفته اول مهرماه

برگزاری جلسات کادر اجرایی و دبیران دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد بخش دیگری از برنامه های میردامادی ها برای آغاز سال تحصیلی است. «در شهریور ماه جلسات متعددی به صورت عمومی و اختصاصی با دبیران درس های مختلف برگزار شد. در این جلسات خواسته های مدرسه در بخش های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و پژوهشی را به دبیران اعلام کردیم. همچنین جلساتی هم با کادر اجرایی برگزار شد تا برنامه های مدرسه در هفته اول مهرماه به طور دقیق مشخص شود. بخش دیگری از جلساتمان هم با اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه بود تا زمان اردوهای دانش آموزان در مهرماه را تعیین کنیم.»

به گفته مدیر واحد میرداماد همزمان با ماه محرم و ایام شهادت امام حسین (ع)، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، فضاهای داخلی مدرسه به شکل مناسبی تزیین می شوند.

اخبار پیشنهادی