معرفی اعضای انجمن اولیا و مربیان واحد میرداماد

اعضای انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد مشخص شدند. در این مراسم که در سالن اجتماعات مدرسه برگزار شد، اولیاء دانش آموزان حضور داشتند و با رای خود اعضای انجمن را برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ انتخاب کردند.

ارائه گزارشی از عملکرد مدرسه در سال گذشته

«مجید نیک دهقان» مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد در ابتدای این مراسم چند دقیقه درباره اهمیت انجمن اولیا و مربیان و لزوم تشکیل آن برای خانواده ها صحبت کرد. او ضمن اشاره به اهمیت همفکری و مشورت در پیشبرد امور اجرایی در مدرسه گفت: «اعضای انجمن اولیا و مربیان بازوهای مدرسه در پیشبرد اهداف عالی آموزش و فرهنگ هستند و می توانند با ارائه پیشنهاداتشان کمک های فراوانی به مدرسه داشته باشند.» نیک دهقان همچنین با اهدای لوح تقدیر از زحمات اعضای سابق انجمن واحد میرداماد تشکر کرد.

در ادامه «هاله محبی» رییس انجمن اولیا و مربیان مدرسه در سال تحصیلی گذشته، گزارشی از عملکرد انجمن ارائه داد و ابراز امیدواری کرد که همکاری خوب مدیریت واحد میرداماد با اعضای جدید انجمن اولیا و مربیان در سال تحصیلی جدید هم ادامه پیدا کند. پخش کلیپی از فعالیت های مدرسه در سال گذشته بخش دیگری از این مراسم بود.

رای اولیا به نمایندگانشان برای یک سال تحصیلی

انتخابات انجمن اولیاء و مربیان واحد میرداماد با معرفی کاندیداها آغاز شد. ۱۷ نفر از اولیا دانش آموزان واحد میرداماد برای عضویت در انجمن اعلام آمادگی کردند و هر کدام به معرفی خود و اعلام برنامه هایشان پرداختند. در نهایت بعد از انجام رای گیری «مریم حقیقی»، «فرناز شفیعی خزانه» و «زهره آشوری»، «هاله محبی» و «رزیتا نورانی» به عنوان اعضای اصلی و «سایه حجازی» و «محمد امین الاسلام زاده» به عنوان اعضای علی البدل انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی