شروع کلاس های آمادگی آزمون ورودی مدارس برتر ویژه نهمی های میرداماد

کلاس های آمادگی آزمون ورودی مدارس برتر، ویژه دانش آموزان پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد از پنج شنبه ۲۷ آذر شروع شد.

«مجید نیک دهقان» مدیر دبیرستان دوره اول میرداماد درباره این کلاس ها می گوید: «سعی ما بر این است که در واحد میرداماد، کلاس های آمادگی آزمون ورودی مدارس برتر را در بهترین و زودترین زمان ممکن برای دانش آموزان شروع کنیم. با گذشت حدود ۳ ماه از آغاز سال تحصیلی این کلاس ها را برای دانش آموزان نهمی شروع کردیم»

به گفته نیک دهقان، کلاس های آمادگی آزمون ورودی، در ۳ رشته برگزار می شود: «ما در واحد میرداماد، این کلاس ها را در سه رشته ریاضیات، فیزیک و المپیاد شروع کردیم. انتخاب این سه رشته به این دلیل است که دانش آموزان در ورود به دبیرستان های دوره دوم معمولا با این رشته ها درگیر هستند.»

در رشته المپیاد اتفاقات جذاب بسیاری در کلاس ها رخ می دهد؛ نیک دهقان می گوید: « در مبحث المپیاد ویژه کلاس های آمادگی آزمون ورودی مدارس برتر، سعی ما بر جذب نگاه دانش آموز به این رشته است. در المپیاد بیشتر مباحث تلفیقی از ریاضی و فیزیک است و سعی اساتید ما در این کلاس ها، استفاده از نکات جذاب برای دانش آموزان است.»

کلاس های آمادگی آزمون ورودی مدارس برتر چه میزان در جذب دانش آموز برای مدارس علامه طباطبایی می شود؟ به گفته مدیر واحد میرداماد، هدف آموزش برتر و انتخاب برتر است و این دو مهم در این کلاس ها اتفاق می افتد: «برای تدریس در این کلاس ها، از دبیران واحد میرداماد و مدارس دوره اول مجتمع استفاده نشده است. مدرسان کلاس های آمادگی آزمون، دوره دومی هستند. با این کار، دانش آموزان قبل از ورود به دوره دوم، با آن آشنا می شوند. نگاه ما انتخاب بهترین مدارس شهر تهران توسط دانش آموز است. هدف ما از انتخاب دبیران مجرب دوره دوم مدارس علامه، منظم و قوی کار کردن مباحث با دانش آموزان است. در این صورت دانش آموزان کیفیت آموزش در دبیرستان های دوره دوم علامه طباطبایی را می بیند و با آگاهی بیشتر دست به انتخاب می زند.»

اخبار پیشنهادی