برگزاری اردوی پاسدارانی ها در شهرری

دانش آموزان دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری رفتند. این اردوی آموزشی – فرهنگی چهارشنبه ۱۳ آذرماه برای دانش آموزان پایه پنجم و ششم برگزار شد.

زیارت حرم برنامه نخست پاسدارانی ها در این اردو بود. آن ها بعد از زیارت و دعا، از موزه حرم بازدید کردند. دانش آموزان در این موزه با اشیای قدیمی حرم شاه عبدالعظیم از دوران صفویه تا امروز آشنا شدند. آن ها همچنین در تالار علم، با زندگی ائمه اطهار (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بیشتر آشنا شدند.

بازدید از کارگاه ساخت ضریح حرم، برنامه بعدی دانش آموزان در این اردو بود. دانش آموزان پاسدارانی در این کارگاه از نزدیک با مراحل تولید و ساخت ضریح به صورت عملی آشنا شدند.

بازدید از سالن آسمان نمای حرم بخش دیگری از این اردو بود. شناخت ستاره ها، سیارات وقسمت های محتلف کهکشان راه شیری از اهداف این بخش از اردوی آموزشی – تفریحی دانش آموزان پایه پنجم و ششم دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران بود. دانش آموزان در ادامه نماز ظهر را به همراه همکلاسی هایشان خواندند و از بازارچه قدیمی شهرری بازید کردند.

اردوی دانش آموزان دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران بعد از صرف ناهار به پایان رسید. این اردو چهارمین برنامه تفریحی پاسدارانی ها از ابتدای سال تحصیلی بود. دانش آموزان پیش از این به اردوهای باع کتاب، شهربازی و سرزمین عجایب و باغ وحش ارم رفته بودند.

اخبار پیشنهادی