دبستانی های واحد پاسداران شهریورماه در چند کلاس آنلاین و آفلاین شرکت کردند؟

سومین جلسه شورای آموزشی پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران با حضور مدیر و معاون مدرسه، کادر اجرایی و آموزگاران پایه های مختلف ۹ مهرماه برگزار شد. موضوع اصلی این جلسه بررسی عملکرد و فعالیت های آموزگاران و دانش آموزان ار آغاز سال تحصیلی بود.
در ابتدای این جلسه «مهدی احدی» معاون مدرسه، گزارشی از عملکرد آنلاین واحد پاسداران ارائه داد. به گفته احدی از ۱۵ شهریور تا ابتدای مهرماه بیش از ۳۶۰ محتوای آنلاین و آفلاین در کانال های اطلاع رسانی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است:«دانش آموزان پیش دبستان و پایه اول دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران روزهای زوج و فرد در گروه های مختلف به مدرسه می آیند و در کلاس های حضوری شرکت می کنند. این کلاس ها اختیاری است و شیوه نامه های بهداشتی در آن ها به طور دقیق رعایت می شود. کلاس های آنلاین و آفلاین هم هر روز برای همه دانش آموزان واحد پاسداران برگزار می شود. تا ابتدای مهر ماه ۱۷۵ کلاس آنلاین و ۳۹۰ محتوای آفلاین در کانال های اطلاع رسانی مدرسه بارگذاری شده است.»

نحوه بارگذاري مطالب در كانال هاي اطلاع رساني مدرسه، رعایت چارچوب های مشخص شده در ساخت کلیپ ها و استفاده از تصاوير با كيفيت در فيلم هاي آموزشي، از جمله تصمیمات این جلسه بود.

در انتهای این جلسه آموزگاران نظراتشان درباره تدریس آنلاین مطالب درسی و مشکلات موجود را بیان کردند.

اخبار پیشنهادی