پاسدارانی ها در چه برنامه های تابستانی شرکت می کنند؟

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران از ۱۲ تیر در برنامه های تابستان مدرسه شرکت می کنند. این برنامه ها با هدف افزایش خلاقیت و ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان برای آن ها برنامه ریزی شده است.

رایانه ات را قورت بده، کیش و مات، آی قصه، قصه، قصه، نون و پنیر و پسته، در اعماق آسمان، ویتامین ریاضی، ریاضی کُمپلکس و هنرمند درون از دوره هایی است که دبستانی های این واحد در آن شرکت می کنند.
خلاقیت و تفکر
آموزش رایانه، آشنایی با نرم افزار های گرافیکی و طراحی دیجیتالی یکی از کلاس های برنامه ریزی شده تابستان است. دانش آموزان با شرکت در این کلاس با انیمیشن سازی مقدماتی آشنا می شوند. در دوره قصه گویی و نمایش خلاق دانش آموزان با لحن و شیوه صحیح قصه گویی آشنا می شوند و مهارت تفکر در آن ها تقویت می شود.
علاوه بر این کلاس ها، پسران پاسدارانی تابستان امسال در کلاس های نجوم با ستاره ها، سیاره ها، صور فلکی و جهت یابی آشنا شده و اطلاعات بسیاری درباره این مباحث دریافت می کنند.
هنر، بازی و ریاضی
یکی از کلاس های کاربردی دیگر در این واحد ویتامین ریاضی است. این کلاس با هدف بهبود مهارت های ریاضی دانش آموزان، آموزش روش های حل مسئله و تقویت اعتماد به نفس آن ها، برنامه ریزی شده است. دانش آموزان در کلاس ریاضی کمپلکس هم ریاضی و حل مسئله را به همراه بازی و چالش های هیجان انگیز یاد می گیرند.
کلاس های هنر این واحد هم موضوعات متنوعی را دنبال می کند. یکی از اصلی ترین این موضوعات در کلاس های هنر تابستان ۱۴۰۱-۱۴۰۰ رنگ ها است. اینکه دانش آموزان ترکیب رنگ ها رایاد بگیرند و بتوانند از آن ها روی مقوا استفاده کنند. همچنین یادگیری مباحثی از نقاشی با موضوعات خیالی، نقاشی چهره و نقاشی پارچه از دیگر اهداف کلاس هنر پاسدارانی های واحد دبستان است.

اخبار پیشنهادی