ما زبان گویای خانواده ها هستیم

جلسات انجمن اولیا و مربیان در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران، در سال تحصیلی که گذشت هر ماه برگزار شد. یکی از مهم ترین تصمیمات واحد پاسداران تشکیل کارگروه ها در شروع سال تحصیلی جدید بود.

کارگروه علمی و فناوری، تربیت بدنی و بهداشت، دینی و پرورشی، هنری و فوق برنامه، کارگاه اجتماعی و مالی و عمرانی از موضوعات کارگروه های این واحد در سال تحصیلی گذشته است. به گفته باقری رئیس انجمن اولیا و مربیان دبستان واحد پاسداران، تشکیل کار گروه ها با انتخاب افراد متخصص و با تحصیلات مرتبط انجام می شد.

رئیس انجمن اولیا و مربیان واحد پاسداران درباره اقدامات انجمن در سال تحصیلی گذشته می گوید: «یکی از برنامه هایی که در سال تحصیلی گذشته به مدرسه پیشنهاد دادیم، تجهیز کتابخانه بود. این کار با همکاری کادر مدرسه و اعضای انجمن برنامه ریزی و اجرا شد.» ایجاد برنامه های بیشتر برای تحرک و ورزش دانش آموزان به صورت آنلاین هم از پیشنهادات دیگر اعضا انجمن به کادر مدرسه بود.

ما زبان گویای خانواده ها هستیم

در ابتدای سال تحصیلی راه های ارتباطی والدین با اعضای انجمن اولیا و مربیان دبستان واحد پاسداران، درکانال اطلاع رسانی مدرسه اعلام شد و والدین در طول سال تحصیلی می‌توانستند برای اعلام نظرات، پیشنهادات و انتقادات با اعضای انجمن تماس بگیرند و نظرات شان را منتقل کنند.

باقری درباره نحوه پاسخگویی به درخواست والدین در سال تحصیلی گذشته می گوید: «ما زبان گویای خانواده ها هستیم. والدین در طول سال تحصیلی پیشنهادات شان را به ما اطلاع داده و اعضای انجمن هم در جلسات موضوعات را به مدیر دبستان، بازگو می کردند. مدیر واحد پاسداران با دقت به موضوعات گوش داده و مطالب را با جزئیات بررسی می کرد.»

آموزش آنلاین جنبه های مثبتی هم داشت!

به گفته رئیس انجمن واحد پاسداران، آموزش آنلاین سواد رسانه ای دانش آموزان را تقویت کرد: «آموزش آنلاین برای فرزندان مان انگیزه ای بود تا برای فراگیری بیشتر علم از ابزار مختلف آموزشی استفاده کنند و فقط متکی به معلم هایشان نباشند. ما نیز یاد گرفتیم که در این شرایط باید سطح آموزش فرزندان مان را بالا ببریم تا شاهد پیشرفت تحصیلی آن ها باشیم.»

اخبار پیشنهادی