کسب دو مقام اول در مسابقات کتابخوانی منطقه ۳

مرداد ۹۷ –  دو دانش آموز دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد شریعتی به عنوان نفرات برتر مسابقات کتابخوانی منطقه ۳ انتخاب شدند.

«محمد حسین نادعلی» از پایه دهم و «عادل عطری» از پایه یازدهم ۲۵ تیرماه در مرحله دوم این مسابقات شرکت کردند و موفق به کسب مقام اول شدند.  

مرحله انتخابی ورود به مسابقات منطقه ۱۹ فروردین ماه در واحد شریعتی برگزار شد. در این مسابقه بیش از ۴۰ نفر از دانش آموزان واحد شریعتی در پایه دهم و یازدهم حضور داشتند و از هر پایه تحصیلی یک نفر به مسابقات کتاب خوانی منطقه ۳ راه پیدا کردند.

در پایه دهم «محمدحسین نادعلی» و در پایه یازدهم «سیدعادل عطری» دو دانش آموزی بودند که در مسابقه درون مدرسه ای بهترین نتایج را کسب کردند.

در اسفند ماه سال گذشته کتاب «صوفی و چراغ جادو» به عنوان منبع مسابقه معرفی شد. این کتاب توسط مدرسه تهیه و برای مطالعه در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.
کتاب «صوفی و چراغ جادو» نوشته «ابراهیم حسن بیگی» داستان نوجوان۱۲ ساله‌ای است به نام صوفی که در یک روستای ترکمن نشین زندگی می‌کند. نویسنده با استفاده از افسانه‌ کهن چراغ جادو و وارد کردن آن به زندگی صوفی داستانی تخیلی را برای نوجوانان روایت می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://link.kvno.ir/qmgfG-inL